מלחמת היצירתיות: ש"ס חילקה טלפונים 'שקופים'

    בעריש פילמר 1 Comment on מלחמת היצירתיות: ש"ס חילקה טלפונים 'שקופים'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת היצירתיות: תנועת ש"ס שלחה הצהרים לכל ראשי המפלגות את הטלפון השחור שמייצג את 'השקופים' שאין להם עונה ואין להם מענה כיום.

    יו"ר התנועה אריה דרעי אמר כי "אנו עדים בימים האחרונים לוויכוח המסורתי מי יענה לטלפון האדום ואני תוהה מי יענה לטלפון השחור של שני מליון השקופים שמצלצלים וזועקים לעזרה וסיוע מיידי?".

    ש''ס קק

    עוד הוסיף יו"ר התנועה כי מציע לראשי המפלגות לשים את הטלפון לנגד עיניהם כדי שבכל רגע ורגע תזכרו מה הטלפון החשוב ביותר שאזרחי ישראל מצפים שתהיו זמינים בו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דרעי זה שעשה 2 מליון אנשים שקופים שלא יקשקש עכשיו על שני מליון שקופים- למה לא בדקת לפני הבחירות המקומיות מה צרכיהם של התושבים?? הנחתת אנשים לכל עיר ועיר שלא איכפת להם כהוא זה מהעיר אלא רק מעצמם- הג'וב, הכסף, הכיסא והכבוד. וזה למרות רצונם של התושבים המקומיים(וזה לא קרה בעיר אחת, לא בשתיים ולא בשלוש, זה קרה בכמעט כל הערים!!!!! ראה ערך אלעד, מודיעין עלית, קרית ספר, ותקצר היריעה…..)
      איפה היית כשבנות העולות ל-ט' נשארו בבית עקב הפליה עדתית מכוערת?? זה נראה עוד יותר בברור ב'סיפור' באלעד שאתה לקחת את זה כסיפור גרידא ולא כנשמות טהורות בנות ישראל הכשרות שסובלות…….
      איפה היית עד עכשיו שהתעלמת מהצרכים של ציבור בני התורה הספרדים והתעסקת עם מלחמות הכבוד השטוטיות שלך?????
      אכן, אלפי ידים רעבים- ולדרעי עד עכשיו זה לא ממש היה איכפת!!!! הוא העדיף
      ל ה ת ע ל ם !!!!!!!!!!! לעשות אותנו ש ק ו פ י ם!!
      מי שעוסק בצרכי ציבור באמונה (וביושר…) לא מחפש דווקא להיכנס לקואליציה- על אף שגם זה יכול מאוד לקדם, אך נכרת הגדולה אצל זה שאומר- 'גם אם לא נכנס לקואליציה- אני לא הולך בשביל הג'וב… נדאג לפעול גם מהאופוזיציה, ויש הרבה מה לפעול משם'……
      תפסיק לרמות את הציבור!!!
      מאוכזבי ש"ס (2 מליון השקופים שהיא יצרה…)